Day by Day

Sunday, December 31, 2017

New Year's Eve

I ain't staying up.  So...  there's that.  Running on New Year's Day is the best run of the year, and I'm going to make sure I wake up early enough for that.

The Mrs. made hot wings for dinner.  Hooooooooo, boy.  I'm going to need ice cubes in the bathroom tomorrow.  But they were GOOD.  DAMN GOOD.  And I was sweating for an hour after dinner, and I DON'T CARE.

Dessert was strawberries, with whipped cream.  And not that crappy shit in a tub either.  Real cream, whipped with a whisk, sweetened with honey.  Fuck yeah, I stuffed myself.  Maybe get the cream to help counter-act the satanic heat of the hot wings I ate earlier. 

Now, whiskey. 

No comments: